tralalalalala

Johan är här och hjälper till med vardagsrummet, kul :D
kommer bli bra här tillslut, speciellt när nya soffan kommer ^^

Pratade med pappa för några dagar sedan, kändes bra,
och så insåg man ju att allt inte är så farligt som man har trott, även om han fortfarande ligger
på Iva och fortfarande är öppen, men allt kommer bli bra, det tror jag i alla fall.

Tunntarmen va det visst dom hade plockat bort en jävla massa på,
som vanligt vet jag inte allt för mkt.
men lite mer infomation har man ju fått.

dock sa Johan att han har fått en blodpropp i armen nu :/
men det är väl inte så farligt?

dyker upp nya saker hela tiden tycker jag.
men lika bra att han får en grundlig undersökning ;)

Tack för att du ringde förut, känns bra att vi börjar få bättre kontakt! :) ♥

aja, jag ska väl oxå göra någon nytta här!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback