vardagsrummet!



Före bild





Efter :)
bra mkt snyggare, enligt mig i alla fall!



Soffan ska dock bytas ut mot en annan, fast den är i stort sett lika dann,
bara att det är mörkare färg och andra soffkuddar, och vi slipper dom där jävla gåsfjädrarna ;)
Tommys stora tavla ska upp över soffan oxå, men tänkte vänta med den tills nya soffan kommer ^^



Här har vi herr Beno, som jag va helt i mot från början,
men han passar minsann in i vårat hem, plus att vi nu har lådorna i tvbänken över till
annat kraffs ^^



och äntligen så har jag min efterlängtade lampa :P
dock tog jag den lilla lampan, va helt inställd på att jag skulle ha den
största tills vi va på Ikea, kändes som att den kunde bli alldles för stor :)
och det va nog tur att jag tog den mindre, för bara den är gigantisk :P

och så har vi just nu ett sånt där plåtskåp från ikea och står vid väggen som
vitrinskåpet ska stå, och den tycker jag inte alls om,
men han får bo kvar här eftersom han slukar räkningar och annat skit så bra^^
och så har jag ju även pyntat honom med lite krimskrams blandannat en blomkruka och en duk(!)
jag brukar inte gilla dukar, men den passar faktiskt in i rummet (;

Så plåtskåpet får vi flytta på sen när det är dags för vitrinskåpet att komma!

aja, göra mig i ordning för att dra till skolan här om en stund!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback