Åska?

Folk skriver hej vilt om att det ska vara åska på väg, det hoppas jag verkligen inte för då skiter jag ner mig -.- hatar att vara själv när det åskar, det går väl an så länge det är ljust ute och den är långt borta, men är den rätt över oss, och det är mörkt och blixtarna syns klart och tydligt så får jag panik, och så måste jag göra allt för att inte visa Hanna så att även hon blir rädd för åskan :P

btw, Idag skjutsade vi pappsen till ÖoB skönt att han mår bättre nu, men han är långt ifrån bra. :/ Han är så avmagrad så jag är rädd för att han ska ramla ihop när som helst, och karln är för stolt för att sitta i sin rullstol -.- Han har börjat med allt igen, städar, lagar mat och mekar bil, det enda han inte gör är att jobba för tillfället, men det är väl förmodligen för att läkarna inte tillåter det, annars hade han väl varit på jobbet sedan dag 1 skulle jag kunna tänka mig -.- han får sluta att vara så förbaskat stolt säger jag bara!

Blek är han, även fast han har varit ute i solen så påminner han mer om ett spöke än en människa för tillfället, eller en fågelunge har jag tänkt på, så där avmagrad så hans huvud ser stort ut, förstår ni? Fast på magen ser han ut att vara gravid, han är väl fortfarande svullen kan jag tänka mig.

nej, farsan få helt enkelt ta och ge sig och låta det ta den tiden de tar för att bli frisk. -.-

Hanna är ute och leker nu, hon ville att jag skulle följa med ut men jag måste städa, så att de blir gjort här någon gång. Hon fick även sluta tidigare idag, runt 14.00 hämta vi henne, tror minsann att hon tyckte de va gött (;



Haha försökte mig på en ego bild igår, som vanligt misslyckas jag totalt, men
eftersom jag är så jävla snygg lägger jag upp bilden ändå ;)



Här har vi en som i alla fall lyckas bli bra på bild i alla lägen (;

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback