im a bad girl..

"skolkade" idag från skolan för att kunna tvätta, eller skolka och skolka det var ju frivilliga lektioner så det är ju inte hela världen (; jag pluggar på här hemma under tiden i stället, för på något konstigt sätt har tvättstugan helt plötsligt gått och blivit överbokad, och det brukar i stort sett vara att bara ta vilken tid en vill, men den här veckan har endast morgon tiderna funnits, och det är ju då jag är i skolan.

Så jag fick göra det bästa av det värsta så att säga, det känns ju faktiskt viktigare för mig att Hanna har hela och rena kläder på dagis än att jag måste gå på en frivillig lektion (;

Aja, idag blir det städ och grillkväll på dagis, det ska väl bli någorlunda kul i alla fall ^^ men det känns inte så jävla ballt att städa på dagis när en har tvättat hela dagen, men de är så de får bli (;

Haha Jag och Tommy och Johanna kan verkligen inte komma överens om namn till katten. Hanna vill att katten ska heta Hasse, visst det är ett okej namn, men jag som läspar i perioder kommer inte våga kalla på katten i närheten av folk, det kommer ju låta: Hasccesse ungefär ;)

Ernst är väl inte Tommy helt hundra på, men Hanna gick med på det.

Men i alla fall så satte vi oss igår med en almanacka och drog fingret över den samtidigt som vi blunda och fick då ut en del namn, och ett av dom namnen ska de bli, vare sig vi vill det eller inte.

Här har ni namnen:

Bruno

Herman

Evert

Alfons

Rudolf

Rolf


Vilket tycker ni? (;

fast om saningen ska fram så har vi redan dragit lott om namnet, och det namnet kommer det ju att bli eftersom vi sa så, men kan vara kul och se vad ni andra tycker ;)



Snart blir Urban storebror ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback