jag är så stolt över mig själv -.-

Har fått feber, inte speciellt hög, men den är nog hög för att jag ska känna den där "krypa under täcket känslan och stanna där hela dagen" men jag är ju inte den som är den, och gav mig fan på att jag skulle till skolan i dag.

När jag kommer dit, till mitt vanliga klassrum, så ser jag att det sitter en lapp om prov "what" var min tanke, vad fan har jag missat nu då? Knacka på med hjärtat i halsgropen, och svetten sprutande från pannan (jag halvsprang hela vägen till skolan, plus att jag vart nervös för jag trodde jag hade missat ett prov)

Hör min lärare säga; Men Åsa du ska ju inte komma nu?
men va? jag brukar alltid ha den här lektionen på Måndagar?

Jaha så då är det bara att koncentera: Åsa dit jävla pucko, kolla dina jävla mejl varje dag!

Jag ska ha lektion i morgon i stället, och då ha dubbel lektion. -.- fattar ni vad grining jag vart på mig själv? Jag hade ju kunnat ligga under täcket hela dagen och faktiskt tyckt synd om mig själv. Men i alla fall så väntade jag några minuter och hade ett kort möte med min lärare, för att stämma av morgon dagen.

Hämta Hanna efter det, så de blev hemgång klockan 13.00 för henne, gött att få lite kortare dag så här på en Måndag ^^

Men det blir ingen ro och vila nu heller för den delen, städa och diska, ska försöka hinna bädda rent Hannas säng innan hon kommer in och gapar om att jag ska akta apan -.- efter det blir de till att storhandla och laga mat.

Lassange står på schemat i dag, hemma gjord till och med, mums :P

puss



Min broder Johan och min lilla tös Hanna banan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback