kisse bebisar :D

Idag ska vi kolla på små söta yviga kisse bebisar :D
Det finns 2 stycken kvar som inte är tingade, fan!
önskar att det bara fanns en kvar, då skulle jag inte ha en sån beslutsångest ;)

Känner mig ju taskig när jag måste välja mellan 2 katter ju! :D

åh ska bli så kul med en ny familjemedlem ^^
Tror det blir bra för Urban oxå, med tanke på att han i visa perioder är ganska mkt själv hemma,
och när det är dags för mig att söka en "riktig" utbildning så blir han  ju själv hela dagarna.
så jag tror deta kommer bli alla tiders, bara Urban accepterar den nya kisse missen ^^

Fast det blir ju lite att köpa in nu, vi har ju bara grejer för en katt :P
Jag har svårt att tro att Urban delar med sig av sin matskål t.e.x.
så vi ska köpa såna där som det är 4 på rad i en ställning tror jag,
så att dom har en varsin matskål och vattenskål.

sen ska jag även köpa en ny kattlåda, en sån där med lock på, och se om Urban går
på den eller om vi får köra den vanliga.
kattungen går ju att vänja vid den, men Urban är ju liksom 2 nu,
han kanske inte tycker att det är en sån ball ide ;)

Ett katt träd ska vi investera i, vi hade ju ett till Urban, men han brydde sig inte om den,
så den åkte ut efter ett tag :P
men den nya kanske gillar sånt, de vet vi ju inte ^^

åh jag är eld och lågor just nu :D

kattnamn oxå, vi måste ju ha något som passar med Urban, har ni några förslag, både flick och pojknamn?
vi vet ju inte könet än ^^

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback