sol

"sol ute, sol i sinnet"
stämmer väl kanske inte helt hundra in på mig just nu, men jag får väl försöka ;)

Länge sedan jag uppdaterade här, men folk hänger sig kvar i alla fall, känns ju bra på sätt och vis!

Idag tvättar jag, gött att kasta bort det finna vädret genom att slå läger i tvättstugan -.-

så fort tvätten är klar så ska jag ta med fröken löken och köpa en glass o besöka någon rolig lekpark, det blir bra grejer det ^^

Hoppas bara på att hon kan vara lite glad, blir så träligt när hon är på ilsket humör
;)

- och det kanske är dags att släppa den där skiten,
jag menar, det är ju ändå ni som måste ha ett fucking tråkigt liv,
inget som jag ska behöva gå och tänka på!
Haha jävla losers är vad ni är, och ni kan ta eran lilla "sekt"
och stoppa upp allt skit snack i röven.

jag tycker faktiskt brutalt synd om er vid närmare eftertanke, det kan ju inte vara lätt att
vara rövslickare och skitsnackare på en och samma gång!


"Falska människor behöver många vittnen"


puss på det era tattare ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback