sömnbrist?

Igår efter att jag fick reda på att min lärare var sjuk så gick jag och la mig, i ca 3 timmar och sedan på kvällen somnade jag som en stock på soffan och sov där hela natten. Tommy lyckades inte ens väcka mig när han kom hem.
och idag har jag legat då och då o sovit svetten!

något är allvarligt fel, för nog fan är jag trött fortfarande och bara längtar tills lilltösen går och lägger sig så jag får nanna kudden. Kanske är det alla spänningar som börja släppa så jag känner av min trötthet mer, eller ja helt enkelt kan koppla av och sova, det måste nog vara så!

(och om någon nu ska börja gnälla om att jag sover när Hanna är på dagis så äre så här: jag pluggar heltid, alltså har jag rätt till heltid på dagis, vilket jag inte ens tar ut. Även om jag är hemma så är det min studietid, och hade det varit så att jag inte hade något att göra om dagarna så hade Hanna ändå fått gå på dagis, lite längre än 15 timmars barn, pga att hon går ett år extra, och att hon behöver dom timmarna för att "träna")

Så alltså, att jag tar en timme då och då, är fan ingen fara, så snälla ring inte soc på mig nu va? ;)

I helgen har jag hört att det både är Linde crussing och Kristinehamn crussing, vilket äre? antar att inte båda är samtidigt va? kanske blir att ta en sväng i 1;40 dit? vi får väl se :)

Hanna är verkligen i en hemsk period just nu, hon slåss, skriker brutalt fula ord och är anmält grining. Det är inge kul när hon beter sig så, och jag försöker hela tiden fostra henne och få stopp på dom där fasonerna, men dagen efter är det lika dant igen, hela tiden!

Allt är fan som ett jävla hamster hjul, runt, runt, runt och inte fan blir det någon ändring på saker och ting! När fan ska det "gå över". Önskar vi kunde få den där tiden till BUP nu, för just nu kan jag ärligt säga att jag är besegrad som mamma, jag är för trött och har ingen ork, jag går på extra batterierna, men hur länge räcker dom?

Jag vill få ordning på tillvaron nu.

Kommentarer
Postat av: Emma H

jag skrev fel i min blogg. Jag menade Lindecrusingen =) Krhamn är nästa helg =)

2011-05-13 @ 15:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback