sömnlös

Usch, kan inte sova fast jag är trött. Som vanligt är det tusen tankar i huvudet när allt väl har lugna ner sig i kring mig. Aja, idag har jag och Hanna varit ute och lekt i stort sett hela dagen, först var vi på Rävåsskolan och lekte i några timmar och sedan gick vi hem för att laga mat, köttgryta och potatis blev det.

Jag hitta ingen bra recept så jag gjorde ett eget recept, och jag kan säga att det vart uppskattat av både karln och ungen ^^ Haha Hanna gav mig till och med "five" för att den var så god, och ville ha det till mat i morgon igen, goa unge! :)



Vackrare unge får man leta efter!

dock kan man ju undra var hon har fått skönheten ifrån?



Hm, inte från mig i alla fall (;

I morgon är jag ledig, eller ja, jag har inga lektioner i alla fall,
gött som tusan, var länge sedan jag hade en ledig dag så där :)
ska försöka passa på att hinna med att leka med Johan och Ulli då,
får se vad vi hittar på, grilla kanske inte är ett alternativ om de ska hålla på och
tokregna som det gör nu (;

Har ju även föräldrarmötet på rävåsen i morgon kväll, vid 19.00
så då kommer min kära broder hit och ska sitta barnvakt åt Hanna.

Haha stackars Johan, Hanna har allt berättat om sina "busplaner"
så jag lider med honom (;



Jag och mannen i mitt liv har förresten varit förlovad i hela två är nästa månad,
vart fan tar tiden vägen egentligen?
men kul att allt har blivit så bra dom senaste åren :)
vet att min frisyr ser för jävlig ut, men jag får bjuda på det tills vidare (;

nej nu ska jag ta min "son" och gå o lägga mig!



Haha snyggot själv!

Jag bara älskar min lilla familj! ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback